Tanfolyam jellege: közép szintű szakképesítés
Irodai asszisztens
A képzés célja: Olyan szakemberek képzése, aki: Adatbeviteli feladatot végez. Ügyvitel-technikai eszközöket, berendezéseket használ. Iratokat, dokumentumokat kezel, selejtez, leltároz. Dokumentumszerkesztési feladatot végez. Jegyzőkönyvi dokumentumot készít. Adatfelvétel, eseményrögzítés előkészítésével kapcsolatos feladatokat lát el. Elektronikus szövegfeldolgozást végez. Irat- és dokumentumszerkesztést végez. Számítógépen információt kezel. Gazdálkodással kapcsolatos részfeladatot végez. Beszédjegyzéssel kapcsolatos feladatot végez. Jegyzőkönyv-vezetési feladatokat lát el. Áttételi dokumentumokat készít. Gyorsírói feladatokat lát el. Kapcsolatot létesít és tart fenn. Írásbeli kapcsolattartási feladatokat lát el.
Választható képzési forma: felnőttképzés, iskolarendszerben.
A képzés időtartama: 14 hónap
Várható vizsga időpont: 2015 február
A képzés helye: Kunszentmiklós, Kecskemét
Szakmai követelmény modulok:
1611-06 A munkahelyi kapcsolattartás
1612-06 Elektronikus szövegfeldolgozás
1613-06 Elektronikus információkezelés
1614-06 Hivatali gazdálkodás és üzleti protokoll
1617-06 Gépírás és iratkészítés
1618-06 Dokumentumkészítés és - kezelés az irodában
Az Irodai asszisztens ráépülések:
Beszédleíró-gyorsíró
Jegyzőkönyvvezető
Képzési díj: bruttó 118 000 Ft - 60%-os támogatással
- Az ár tartalmazza a tankönyvek és a modulzáró vizsgák árát is!
Vizsgadíj: 57 000 Ft |